חורף של יוגה בסילו
top of page

חורף של יוגה בסילו

אנחנו ממשיכים למלא את האירועים המיוחדים בסילו עם דגש מיוחד על עולמות היוגה, תודעה, נפש ורוחניות. חברו את הטובים שבטובים מבין מנחי היוגה בארץ לבין הסילו החמים ומחבק שלנו - וקבלו לפחות אירוע אחד שאתם חייבים לקחת בו חלק.

18.12 שבת מופלאה - ריטריט יוגה ולימוד טקסט עם נגה ברקאי שמחים ומתרגשים לארח את נגה ברקאי מורה מרתקת וותיקה מעמודי התווך של סצנת היוגה . בואו נפנה לנו יום שהוא כולו מתנה , יום שכולו התבוננות וצמיחה . נזכה למלא את עצמנו בטקסטים עתיקים ותרגול מעמיק . יחד נחבור לארוחת צהריים משותפת על טהרת הצומח, משמחת ומלאת כל טוב מבית הקפה של סילו שמתמחה באוכל טרי ובריא.


 

פעילות חודשית מתמשכת החל מ 06 בינו׳ 2022 – 27 ביוני 2022 סטווה יוגה היא אסכולה בזרם ההאתה יוגה. היא מבוססת על מרכיבי ההאתה יוגה: תנוחות, נשימות, השקטת התודעה. סטווה יוגה מתאפיינת בכך שבכל שיעור יש שימוש במרכיבים לבניית יצירה חדשה. כל אימון הוא ייחודי, אין כאן סדרות ותבניות קבועות. התרגול עצמו מתנהל תוך זרימה, כשהתנוחות בתחילת השיעור מהוות בסיס לתנוחות הבאות. תנוחה נובעת מתוך תנוחה ונארגת לזו שתבוא אחריה, ובתוך כל אלה קיים רעיון שנשזר מתחילת השיעור לסופו.

 

במפגש נשוחח על המהות הנוכחת בתוכנו, הנשמה. על החיבור עליה, על הדרך היומיומית להגיע אליה, דרך הלב. היום בעולם אנחנו מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים, וכאנושות, אנחנו נדרשים להביט פנימה אל תוכנו כדי למצוא את התשובות ואת השקט.

 






414 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page