Movement - יניב צדיק
top of page

Movement - לנקות את רעשי החיים בחוויה של ריקוד

הפוסט הזה עובד הרבה יותר טוב עם מוסיקת ה-MOVEMENT ברקע אז שימו PLAY וצאו להתחלה של מסע שימשיך אצלנו ברחבה.

חשוב לציין כי ערב ה-MOVEMENT שלנו עבר ברוח התקופה למקום פתוח תחת כיפת השמיים מה שמאפשר להמשיך ליהנות ולשמור על עצמכם. כרטיסים ניתן להשיג כאן


אז מה זה MOVEMENT? צפו בכתבה ששודרה בכאן 11


רוב היום אנחנו מול מסכים, סמארטפונים, יומנים, משימות ועומס גדול. כל אחד מוצא את האסקפיזם שלו ורצינו להכיר לכם דרך חדשה והניח את שגרת היום והעומס בצד ופשוט - להתחיל לרקוד!


חווית המובמנט עליה נרחיב המשך יוצרת מעבר שמח בין השגרה והעומס אל המיינדפולנס העצמי, חיבור מחדש למי שאתם ומה שאתם רק במרחב הפנאי והשלווה שכל כך חשוב ליצור בחיים המודרניים.

תמיד עולה השאלה אם צריך לדעת לרקוד והתשובה היא - ממש לא. הגוף של כולנו יודע לנוע ובתוך החוויה והאווירה מיוחדת תגלו מהר מאוד שהגו נע ורוקד מעצמו, הנפש מתכנסת אל תוך המוסיקה וכך נעורר מקומות חדשים בראש ובלב.


סשן הריקוד נמשך כשעתיים במרחב הפתוח בסילו, אנו רוקדים לצלילי המוסיקה וללא מילים התנועה והמוסיקה מאפשרים לכל המשתתפים להתכנס אל עצמם לזמן איכות אישי, ומרחב התנועה הופך לקולקטיב אנרגטי מה שיוצר את אווירה הMOVEMENT המיוחדת כל כך.


ריקוד הוא עולם מאפשר בו ננוע בחופשיות, בחיבור לעצמנו, לשחרר את הגוף והמחשבה, הוצאת אנרגיה בריאה וטובה היוצרת שמחה גדולה - מכאן...אתם פשוט צריכים להגיע ולחוות!


תנועת הMOVEMENT מושכת אליה כבר לא מעט משתתפים קבועים המוצאים בזמן השבועי פינה נעימה לעצמם.


בואו לסשן הקרוב - כרטיסים ניתן להשיג כאן


יוצר חווית הMOVEMENT הוא יניב צדיק איש מוסיקה מבטן ולידה, מרקיד ומשמח אנשים בשני העשורים האחרונים בפסטיבלים ידועים, מסיבות ומועדונים בארץ ובעולם. שדרן תכנית הרדיו "משנתו של הצדיק" בתחנת FM106 האגדית







808 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page