ג'אם חמישי בסילו - פשוט תכניסו ליומן
top of page

ג'אם חמישי בסילו - פשוט תכניסו ליומן

עודכן: 29 ביוני 2021

אנחנו יותר משמחים שאנשים מגלים את ימי חמישי בסילו והג'אם הנפלא של הערב, המחבר אנשים, מקצבים ואנרגיות נפלאות לביחד של מוסיקה ויצירה רגעית קסומה.

מוסיקה ואנשים או אנשים ומוסיקה...מתחברים למקצב חדש שאף אחד לא שמע לפני.

על זה חשבנו שיצא לדרך הג'אם בסילו - בכל חמישי בערב באים ומתחברים dive into the groove

אז מה קורה בג'אם שלנו? אנשים נפלאים מגיעים להיות חלק ולחוות, חלק מוסיקאים וחלק באים לרקוד, יש גיטריסטית, קלידנים, נגני כלי נשיפה ומה לא? ויש גם כאלה שמגיעים באופן ספונטני ומחזיקים כלי הקשה ומצטרפים לחגיגת הקצב הזאת. כמובן שכל המוסיקה שנוצרת היא רגע ייחודי בזמן בו אנשים שלא מכירים מתחברים יחד בשפה האוניברסלית העתיקה בעולם.


יש לנו קבוצת ווטסאפ בא מתעדכנים ומתקשרים על הג'אם למי שרוצים להצטרף - https://chat.whatsapp.com/CFaYQJJTSLjLIE6R7b9bt5


בכל פעם הג'אם שלנו ממריא למקום חדש. פעם היה זה יוגב חרובי שהטיס אותנו עד לאפריקה, או אייל תלמודי שלקח אותנו למסע מוסיקלי מרתק וגם גיא שני הקפיץ את הג'אם עם המשתתפים למקומות נפלאים.


הג'אם מתקיים בחלל מדהים ועוטף שביום הוא סטודיו ליוגה ותנועה ובערב בית להופעות וכמובן לג'אם, ממוזג בקיץ ומחומם בחורף אנחנו בטוחים שבכל מצב יהיה לכם חם וכיף בלב ובנשמה.

אז שריינו לכם לפחות פעם בחודש (לפחות) הגעה לג'אם בסילו הוד השרון, אנשים אגב מגיעים מכל קצוות הארץ וזה כיף ושמחה גדולה עבורנו - ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום ואין צורך להזמין מקום או כרטיס...פשוט לבוא.

התעדכנו בדף ובאתר על נושאי הג'אם וצפו בטעימות קטנות שאנחנו מעלים שהן כמובן אף פעם לא תחליף לזה שתגיעו אלינו.




6,814 צפיות0 תגובות
bottom of page